Instalacja fotowoltaiczna

Forum o kolektorach słonecznych i panelach fotowoltaicznych oraz przydomowych elektrowniach wiatrowych.

Instalacja fotowoltaiczna

Postprzez lukiluki » 20 paź 2020, o 07:34

Witam, w mojej gminie jest dotacja na instalację fotowoltaiczną i tak się zacząłem zastanawiać, czy nie skorzystać? Zawsze to wyjdzie taniej, niż sam musiałbym za wszystko płacić, ale... no właśnie - opłaca się? Czy rzeczywiście panele się sprawdzają? Proszę o komentarz osoby, które mają panele...

ps. W domu, który buduję będą mieszkały 3 osoby, póki co. Żona, córeczka i ja.
jaka powinna być idealna odzież BHP Bytom? Idealna, znaczy bezpieczna.
lukiluki

Re: Instalacja fotowoltaiczna

Postprzez mariuszek88 » 21 paź 2020, o 09:14

Instalacja fotowoltaiczna to przede wszystkim oszczędność, ekologia i niezależność. :) ja akurat płaciłem z własnego portfela, ale szybko przekonałem się, że to naprawdę się opłaca! W sprawach montażu jestem laikiem, dlatego zdecydowałem się na profesjonalną firmę PV Projekt. Na ich stronie internetowej można sprawdzić jak prezentują się panele na dachu i jak wygląda etap realizacji, warto zerknąć. ;)
mariuszek88

Postprzez fiszka1 » 12 lis 2020, o 13:54

moi sąsiedzi mają, są zadowoleni. Ja dopiero się też zastanawiam :)
_________
Fotowoltaika Rybnik
fiszka1

Postprzez marom » 27 lis 2020, o 10:46

Ja już jestem szczęśliwym posiadaczem paneli fotowoltaicznych. Zaufalem firmie, którą polecił mi kolega z pracy, chodzi o Foto-instal https://www.foto-instal.com/ zaskoczyli mnie darmową wyceną i tym, że wszystko dokładnie tłumaczą i nic nie ukrywają. Mówią szczerze o wadach i zaletach, dzięki temu wiesz na czym stoisz. Dodatkowo zaoferowali pomoc przy dokumentacji potrzebnej do dotacji Mój Prąd i Zakładu Energetycznego.Co do montażu to sprawnie, w terminie i bez zastrzeżeń :)
marom

Postprzez kingapna » 9 lut 2021, o 10:04